Търсене в този блог

четвъртък, 23 юни 2011 г.

Конфликтите в Слънчев бряг стигнаха до Омбудсмана

Омбудсманът на България Константин Пенчев се е ангажирал да провери всички сигнали за нарушения на ръководството на „Слънчев бряг” АД.

Това стана ясно по време на среща с представители на Управителния и Контролния съвет на Съюза на собствениците в „Слънчев бряг”, съобщават от съюза.

Срещата с омбудсмана се проведе в София и бе инициирана от съюза, след трите протеста на хотелиери, ресторантьори, таксиметрови шофьори и доставчици на стока в морския курорт.

По време на срещата омбудсманът се е запознал с действията на акционерното дружество и Съюза на собствениците. В документацията, връчена му от Съюза на собственците са приложени и копия от платежни документи, издадени от дружеството за заплатени такси за достъп на автомобили в курорта, както и копия от платени стикери, раздадени на шофьори. Към всички документи е приложена и подписка от хотелиери, ресторантьори, туроператори, достачици, таксиметрови шофьори, които развиват дейност в „Слънчев бряг”. В нея те се се обявяват против новата транспортна схема – поставените бариери, зоните за почасово паркиране, таксите за заскобяване, репартрирането и наказателен паркинг, задължителните униформи за таксиметровите превозвачи.

На омбудсмана са предоставени всички жалби и сигнали до прокуратурата, Главният прокурор, Министерството на икономиката, енергетиката и туризма (МИЕТ), Министерството на вътрешните работи (МВР) срещу действията на „Слънчев бряг” АД.

Константин Пенчев е дал уверение, че заедно с експерти ще се запознаят обстойно и с неразрешеният проблем с инфраструктурата в курорта „Слънчев бряг”.

Автор - Турист Медиа

Няма коментари:

Публикуване на коментар