Омбудсманът на България Константин Пенчев се е ангажирал да провери всички сигнали за нарушения на ръководството на „Слънчев бряг” АД.
Това стана ясно по време на среща с представители на Управителния и Контролния съвет на Съюза на собствениците в „Слънчев бряг”, съобщават от съюза.
Срещата с омбудсмана се проведе в София и бе инициирана от съюза, след трите протеста на хотелиери, ресторантьори, таксиметрови шофьори и доставчици на стока в морския курорт.
По време на срещата омбудсманът се е запознал с действията на акционерното дружество и Съюза на собствениците. В документацията, връчена му от Съюза на собственците са приложени и копия от платежни документи, издадени от дружеството за заплатени такси за достъп на автомобили в курорта, както и копия от платени стикери, раздадени на шофьори. Към всички документи е приложена и подписка от хотелиери, ресторантьори, туроператори, достачици, таксиметрови шофьори, които развиват дейност в „Слънчев бряг”. В нея те се се обявяват против новата транспортна схема – поставените бариери, зоните за почасово паркиране, таксите за заскобяване, репартрирането и наказателен паркинг, задължителните униформи за таксиметровите превозвачи.
На омбудсмана са предоставени всички жалби и сигнали до прокуратурата, Главният прокурор, Министерството на икономиката, енергетиката и туризма (МИЕТ), Министерството на вътрешните работи (МВР) срещу действията на „Слънчев бряг” АД.
Константин Пенчев е дал уверение, че заедно с експерти ще се запознаят обстойно и с неразрешеният проблем с инфраструктурата в курорта „Слънчев бряг”.
Автор - Турист Медиа
Няма коментари:
Публикуване на коментар